Wymiana i zwroty

ZWROT


  • Każdy klient Ottanta.pl, będący konsumentem w rozumieniu art. 22 Kodeksu Cywilnego ma prawo do zwrotu towaru do 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

  • Towar w stanie niezmienionym należy odesłać na nasz adres:

Ottanta

ul. Unii Europejskiej 10

32-600 Oświęcim

wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz formularzem odstąpienia od umowy >>>LINK<<<<.

  • Zwrot jest realizowany niezwłocznie, nie później niż 14 dni od momentu odstąpienia od umowy.

  • Bezpośrednie koszty zwrotu ponosi Kupujący.

  • Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

WYMIANA


  • Klient ma prawo do wymiany towaru na inny rozmiar, kolor czy model (w razie dostępności danej pozycji na magazynie).

  • Towar w stanie niezmienionym należy odesłać na adres: Ottanta, ul. Unii Europejskiej 10, 32-600 Oświęcim dołączając informację z danymi teleadresowymi oraz na co ma zostać wymieniona dana rzecz. Należy również uiścić 10zł na ponowną wysyłkę.

REKLAMACJA


  • Reklamowany towar należy odesłać wraz z opisem i podaną przyczyną reklamacji (krótki opis wady, data i okoliczności ujawnienia, żądanie reklamującego) na adres:

Ottanta

ul. Unii Europejskiej 10,

32-600 Oświęcim.

Formularzem reklamacji LINK.

  • O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy mailowo lub listownie w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, towar zostanie wg możliwości : naprawiony lub wymieniony na nowy i odesłany do klienta, lub jeśli naprawa i wymiana nie będą możliwe wartość towaru zostanie zwrócona w ciągu 7 dni od daty uznania reklamacji.



  • Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013
    Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/